HTML

zseb

tolem_neked

naptar

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

friss topikok

linkblog

brekobreko

2008.01.15. 02:04 zseb

hat a szerkesztesben, meg egyenlore nem ertem el hatalmas sikereket
a raforditott ido tobb, mint ami meg is jelenik
sebaj, majd javitunk rajta

a mai nap erzelemdus volt
hideg is es meleg is, ahogyan azt szoktak mondani

sikerult megint jol elszundikalnom
12kor keltem.....
ez az alomkor igazan elmulhatna, m lassan vegigalszom a fel eletemet

bsal elmentunk es megvettuk v nevnapi ajandekat
alig tudtuk egymast kirangatni a konyvesboltbol
fel tudtuk volna vasarolni is akar
tanulsag: gazdagnak kell szuletni
vagy jol hazasodni
hat nalam az elso kilove, ezert marad a vastag pasi
akkor nevettem nagyot, mikor torpi kozolte, h szeretne kitartott ferj lenni
m az milyen jo
hat az elmeletem nagyon ingadozik
de majd lesz vmi
marad a lotton nyerek sok penzt
csak ahhoz meg lottozni kene talan:)

torpivel msn-en beszelgettunk
annyira hianyzik mar
szeretek egyedul lenni, de amiota vele lakom; egyszereuen nem szeretek a szobaban lenni; ha nincs itt huzamosabb ideig
ugy vagyom arra, h itt matasson mellettem, hogy reggel zorogjon, no meg h a fiokot a fejem mellett becsapja, de mindezekert karpotol azzal, ahogy ram nez
amikor tudom, h egy-egy pillanatban minden benne van
sajnos o is ugyanugy szenved a tanulassal, mint en

a szinhazat nagyon elveztem, az egeszet vegigrohortuk
de kellett ehhez a jo helyezkedes is, h a gepesz tarsasag hahotazzon mellettunk

vt felkoszontottuk
aranyos volt nagyon,
nem sejtett semmit, pedig meg voltunk gyozodve, h amikor kijott, lebuktunk, h ott tomegelunk a 4.-en

megneztem az e-mailjeimet
es hat meg mindig vannak meglepetesek az eletben, ezt konstataltam
az ember kerese ellenere is meg hatba lehet dofni...
iszonyatosan kiakadtam,
probaltam atertekelni a dolgaimat
h talan nem jo aranyban forditom az idomet a dolgaimra
eszerint....

aramlastan tanulas ezennel meg is lett vetozva
vval tanulgattunk, de 1korul feladtam, es osszeszedtem a cokmokomat
bal meg eldumalgattunk, aztan irany a 8.

a mai konzekvencia:
bele kell szarni az egesz vilagba
+ el kene kezdeni lottozni

esti project: megalmodni a szamokat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://k3rdpe.blog.hu/api/trackback/id/tr18297882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása